Zebrán történt cserbenhagyásos gázolás Solymáron
A rendelkezésre álló információk alapján a vétkes sofőr nem állt meg a balesetet követően.
A rendelkezésre álló információk alapján a vétkes sofőr nem állt meg a balesetet követően.
A rendszer hatékonysága egyre nagyobb mértékben növekszik, amikor igazán szükség van rá: hajnalban és szürkületben.
Azt senki nem szereti, ha a robotpilóta váratlanul a fékre tapos nagy sebességnél.
A rendőrség bemutatta, hogy mennyit számíthat a mostani őszi-téli fényviszonyok közt, hogy nem csak a nappali menetfény, hanem a tompított izzó világít.
Két napon keresztül ellenőrizték a szabálytalankodó sofőröket a fővárosban. A legkomolyabb bírságot egy leállósávban hajtó autós kapta.
Úgy ment át a teli zöldön, mintha autó lenne.
Legalábbis a formáját. Ugyanakkor azt is állítják, jobban is lehet látni a jelzéseket.
A felvétel ugyan sokkoló, de azt bizonyítja, hogy az elektromos autók körülbelül ugyanolyan biztonságosak, mint hagyományos hajtásláncú társaik.
A gyártó legújabb biztonságtechnikai fejlesztéseit felvonultató személyautó külsején méretes kijelzők is helyet kaptak.
A bűvös 1,50 méter, ez volna a biztonságos távolság, amikor egy autó elhalad egy bringás mellett, ha ez nem adott várni kellene. Ez volna az ideális.
Tettéért hat hónapot kapott.
Az elmúlt péntektől, kedd estig tartó időszak alatt tizenhárman szenvedtek halálos balesetet.
A rendőröket riasztó szülőt hibáztatja annak az iskolai kirándulásnak a szervezője, amely hétfőn maradt el, mert aggódtak a busz nem megfelelő gumiabroncsai miatt – derül ki a hvg.hu birtokába került levélből. A jármű végül rendben volt, csakhogy a sofőr jogosítványa lejárt, mégsem a buszt biztosító cég felelősségét vetették fel. Ezért anyagi okokra hivatkozva nem is pótolják a legjobb tanulóknak járó utat, vagyis az ostor végül a gyerekeken csattan.